Inschrijven

Als je kind vier jaar wordt mag het naar de basisschool. Je kiest zelf welke school het beste past. Wij adviseren je om op meerdere scholen sfeer te proeven en te kijken waar je kind en jijzelf zich het beste thuis voelen. Dat kan door de open dag te bezoeken en je kunt een vrijblijvende rondleiding aanvragen op een tijd die jou het beste uitkomt. We laten je graag onze school zien en vertellen je meer over ons onderwijs. Bij de school van je keuze moet je je vervolgens inschrijven. De meeste ouders schrijven hun kind in wanneer hun zoon of dochter tussen de 3 en 3,5 jaar is.

Bij de school van je keuze moet je je vervolgens inschrijven. Je maakt hiervoor een afspraak voor een kennismakingsgesprek. Na het gesprek ontvang je een inschrijfformulier. Enkele weken voor de vierde verjaardag nemen we contact op met je, om af te spreken hoe we gaan starten. Je zoon of dochter mag een paar dagdelen komen wennen. De eerste twee keer wennen kinderen tot 12.00 uur. De andere vier keren wennen de kinderen tot 14.00 uur, waarbij de kinderen ook oefenen met het lunchen op school.

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je op een later moment een nieuwe basisschool moet kiezen, bijvoorbeeld door verhuizing of door andere omstandigheden. Wat de reden ook is, je bent altijd van harte welkom om te komen kijken of onze school bij jou of je kind past.

Maak een afspraak voor een vrijblijvende rondleiding of om in te schrijven.
Mail naar: stapsteen@o2a5.nl of vul onderstaand antwoordformulier in.
We nemen snel contact met je op.

Dat kan op drie manieren:

• Bezoek onze open dag
  • Kom spelen tijdens de peuterochtend (voor kinderen tussen 2,5 en 4 jaar)
  • Maak een vrijblijvende afspraak voor een rondleiding, mail naar stapsteen@o2a5.nl